Tacosfrossa!

Jag belv väldigt sugen på tacos vid jul, har varit sugen på det sen dess men nu har de gått över! Åt tacos här hemma i onsdag och rester igår och i dag på lunchen, i morse fick jag ett sms att ajg var bjuden på tacos i kväll. Så nu har jag ätit tacos så jag klarar mig ett tag! Det gäller att göra det rejält när det ändå görs!
 
I morse tömkörde jag Vickan innan jobbet, gick riktigt bra och även varvbytena som varit lite svåra börjar fungera fint. Efter jobbet blev det inte myclet gjort, all energi rann av mig när jag fick reda på att träningarna jag skulle rida i helgen var inställda! Hon jag skulle träna för var sjuk så det var ju inte så mycket att säga som det men tråkigt i alla fall. Dessutom skulle hovis slå på mina tappskor men det var alldels för kallt för att göra et utomhis i kväll så det blev litksom inget av något. Då rann all energi av mig och jag åkte och åt tacos i stället för att rida eller göra någo vettigt. Nu ska jag ladda upp lite ny energi till att jobba i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0