Söndagsjobb!

Ja ha då har söndagen också passerat! Jag har i alla fall fått lite mer gjort med hästarna i dag!
 
Jag red Midas innan jobbet i morse,  vi trimmade så gott det gick ute i snön. Sen efter jobbet så skyndade jag mig ut för att hinna Clarinette innan mörkret. Precis när jag ledde in henne så fick hästarna i hagarna ett gemensamt frispel och galoppade runt som tokar. Ni kan ju tänka er hur bra Clarinette koncentrerade sig i början!  Vi longerade ute i snön, först utan inspelning och sedan med en lätt inspänning. Efterhand spände hon av och fokuserade, och då var hon lika fin som vanligt. 
 
Som fick gå lite i töm och han var riktigt fin, syns verkligen att han blivit starkare i kroppen och ger ett kortare intryck. Dessutom var ridbanan inte så dålig som jag befarat utan det gick riktigt bra att jobba där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0