Varde ljus!

Icadag i dag igen! När jag kom hem fick jag prova den nya ridbanebelysningen, och den var riktigt bra! Nu kan jag rida hela nätterna om jag vill!
 
Jag red Trafalgar i kväll. Vi hoppade lite i kväll med, gäller att passa på när underlaget är bra och ofruset! Precis som sist så hoppade vi mest på volt över låga hinder men även en låg långsida med två räcken med tre galoppsprång mellan, förutom hoppningen så travade vi även över bommar på volt och jobbade galoppen mycket! Det kändes bättre än sist, så jag tror det går åt rätt håll! Nu är han även min då jag både betalat honom och tagit över försäkringen i dag, så då var jag hästägare ien! Vad det blir av honom och om han blir min nya tävlingshäst eller kommer att passa någon annan bättre får vi se framöver, vi kommer jobba hårt i vinter med uppbyggnad och grundjobb och målet är tävlingar i vår!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0