Dan före midsommar!

Dagen före midsommar är en av årets största säljdagar på Ica, inget undantag i dag så jag var rätt trött när jag stämplade ut. Då åkte jag i väg och hade lite lektioner, nöjd över bra ridning och inget regn dock missnöjd över att jag fryser dagen före midsommar i klädd jacka och fleecetröja! Vart är sommaren?
 
När jag kom hem igen var kl 21.00 och att rida då efter en tuff dag skulle verkligen kunna vara en jättedålig idé men det blev så rätt! Jag red Szum, eftersom ajg inte ridit honom på två veckor pga hovbölden så longerade jag honom först.Sen red jag, tanken var ett lättare joggingpass och jag var beredd på att få jobba för det. Men ack så fel jag hade, Szum var precis lika fin som när jag red sist! Han är alltså fortfarande dyr, och jag är en väldigt nöjd (och stolt) matte! Nu sova och ladda för sista arbetsdagen innan semestern! Sen ska jag bara rida i tre veckor! Okej då lite annat också, som att ha några ridläger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0