Bokföringsväder!

Kyligt i dag också, -25 grader i morse och nu i kväll nästan lika kallt, dock soligt och fint på dagen men solen värmer inte så mycket än tyvärr. Riktigt inneväder alltså, och det har jag tagit fasta på. Har lagt lite krut på bokföringen i dag, och tänkte fortsätta med det i morgon. Förutom det dagliga med utsläpp, mockning, vattning av hästarna och allt sånt, så har jag bara longerat galopp programmet med Taggen i dag. De andra två fick vila sig i form.
 
Jag var även under dan upp på byn, till en tjej som ska hjälpa mig med marknadsföringen av företaget. Hon håller bland anant på med en logga! Tror det kommer bli kanon! Nu i kväll blev jag lite less på bokföringen och bakade källarfranska, blir gott till frukost i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0