Pannlampa!

Efter en hektisk dag på Ica så red jag ut med tant på kvällen och testade min nya pannlampa! Jag brukar inte rida med pannlampa även om Malin hade en när vi red förra vintern. Men i går slog jag till och köpte en egen och i dag var det dags att prova, och nog var det en klar förbättring mot att vara utan! Jag såg riktigt bra och tant brydde sig inte ett dugg, ska bli spännande sen att se vad de andra hästarna säger. 
 
Lucky, hästen som kom igår, har i dag bara fått gå i hagen och göra sig hemmastadd. Allvaret för honom börjar i helgen! Nu ska jag göra ett målarryck igen, är inne på andra målningen av väggarna så det är inte mycket kvar, hade varit roligt att bli klar med det mesta innan jul. Vi får se om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0