Jag är ingen smart fåne!

Haft en dag på stan i dag, ovanligt, dessutom med min far -väldigt ovanligt!!
 
Red så klart lite innan jag åkte. Först Szum, han var lite överladdad i dag och letade spöken överallt. Fick kliva av och longera av det värsta eftersom kombinationen av en Szum som höll på krypa ur skinnet och klabbsnö på is inte var den bästa. Longerade lite utanför banan och kunde sedan sitta upp igen och rida där. Travade bara lite men han kändes jättefin. Red ut med tant, hon var också laddad men mest framåt, hon blev jättefin i formen på hemvägen!
 
Resten av dagen var jag i Östersund. Köpt mig en ny telefon, som jag inte alls klarar av (bli inte brydd om ni får något konstigt sms eller liknande), tanken är att jag ska kunna ta betalt med kort i framtiden. Men först måte jag nog gå en kurs hur telefonen fungerar... Förutom telefon så var baksätet fullt av färg, roller och annat bra att ha när man ska måla. Tanken är att jag ska måla om hallen på övervåningen i julhelgen. Självklart var jag även tvungen att kolla in den nya Hööksbutiken!
 
På hemväg stanande jag för en träff om Kvinnligt företagande. Var lite info om bidrag, Almi pratade och nägra företagare berättade om sig. Var inte så väldigt givande, men det är bra att synas i olka sammanhang. Nu är jag helt knäckt i skallen efter att ha försökt förstå min telefon. Måste nog sova på saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0