Morgonmotion!

Hade rätt angående gnäggningarna i natt, det har stundtals varit ett väldans skrikande och jag tror det framförallt är Gandalf och Szum som har seperationsångest från varann. Det går nog över om några dagar när de kommer in i rutinerna.
 
Klev trots detta upp tidigt och släppte ut Oliven och Gandalf, innan jag åkte och stängslade klart stonas nya hage. Det var inte så mycket kvar på den så jag hann även leda över dom dit. Hagen ligger några hundra meter från gården så jag har fått en dos motion nu på morgonen. Men det är ju många som förespråkar motion innan frukost så det borde ju vara helt rätt? Nu ska jag äta frukost och sen drar jag till Ica! 
 
Nöjda brudar på nytt bete, Räkan, Lillan och tant!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0