Korkskruv!

I dag har jag ridit dressyrträning för Sara i Sollefteå. Det var första dagen av en tredagars träning och jag red Taggen. Vi fokuserade bara på min sits. Jag har alltid haft problem med sitsen även om jag tycker det blivit bättre de sista åren, även haft problem med att jag är sned. Min snedhet blev inte direkt bättre när jag åkte av förra veckan och därför jobbade vi med det i dag. Och som det ofta blir när man fokuserar på sitsen så gick hästen riktigt bra. Jag måste jobba med det här nu och även försöka ta mig till en kiropraktor för att rätta till kroppen, hade ont i hela kroppen efter dagens pass. Förutom tränigen så har jag longerat Cornelis, den nya hästen, haft lite träningar och tagit ner en hage. Nu blir det sängen och ladda upp inför morgondagens dressyrträning och ridning!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tyckte det såg riktigt trevligt ut!
Du satt jättebra!

2012-06-25 @ 15:47:53
Postat av: Nilla

Tack! Igår kändes det inte alls bra, och jag fick verkligen kämpa för att få till det, i dag kändes det lättare!

2012-06-25 @ 23:12:04
URL: http://nillashast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0