Vinterväglag!

I dag har jag fått en uppskottat ridplan igen, det är verkligen helt underbart på vintrarna när vi får uppskottat. Nu har jag fina ridmöjligheter med bana, snö i skogen och på lägdorna att galoppera i, och många kilometer av plogade vintervägar! Så härligt!
 
Jobbat i dag, på kvällen så longerade jag först galoppprogrammet med Räkan innan jag tömkörde Szum och Taggen. Med Szum kunde jag börja ungefär där jag slutade i går, vilket var skönt, han skrittade lugnt redan från början men det blev ändå några tokryck och bockar när vi började trava sen. Han var dock väldigt fin innan vi slutade, även Taggen gick bra men deet är stor skillnad mellan vänster och höger varv. Visst är det lite skillnad även när jag rider men jag upplever den inte lika stor då som när jag tömkör.
 
Nu är jag trött så knäcktillverkningen får vänta lite till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0