Bildag!

I dag känns det som jag inte hunnit med någonting, mest kört bil!
 
Red ut Taggen först, han var återigen laddad och på hugget vilket kändes bra eftersom han varit lite loj de sista veckorna. I dag taggade han och blev arg när han inte fick galoppera, precis som han brukar vara! Sen red jag Räkan, skulle prova att använda en provisorisk sula på hoven som hon är öm i. Det fungerade väl sådär, då vi tappade sulan men hon kändes bättre i dag i alla fall.
 
Sen har eftermiddagen ägnats åt att köra omkring! Först körde jag hem Sickan till Nyland, hon skulle ju bara vara här under hennes ägares semester så nu var det dags att åka hem igen.Sen ställde jag av släpet där och åkte i väg på två olika ställen för att rida hästar och ha lektion. Avslutade sedan kvällen i Nyland med en lektion och kunde sedan åka hem med släpet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0