Jag vill, jag vill, jag SKA!

Jag vill så otroligt mycket inom häst och ridning, och det är väl det som håller min motivation igång och som gör att jag orkar kämpa på. För visst är det tungt emellanåt, jag har inte världens bästa förutsättningar vad det gäller pengar, träningsmöjligheter och  hjälp. Men det är det här jag vill hålla på med och det är det här jag vill bli bra på, och det tänker jag bli också. Även om det kommer ta tid!

Jag vill...
bli en duktig ryttare!
bli en duktig unghästutbildare!
bli en duktig hästmänniska och hästkännare!
kunna leva på mitt hästföretag!
vara med och utveckla och inspirera andra att bli duktiga ryttare och hästmänniskor!
utveckla och bygga ut min gård så den blir lämplig för min verksamhet!

Jag vill helt enkelt bli bra på häst! Och jag SKA bli bra och bättre på det!
Vad har ni för drömmar och mål?

Som ni ser handlar mina mål inte så mycket om tävling, höjder eller vinster. Självklart vill jag också att det ska gå bra på tävlingarna, även om jag ser dom mer som ett träningsmål och ett steg på vägen, och självklart drömmer jag om att kvala unghästar till championatet och riksfinaler. Men för mig är det viktigare att bli bra på det jag gör, att utbilda bra hästar och få vara med och utveckla duktiga ryttare. Och jag ska kämpa för att nå dit!



Drömmen är att få visa fina unghästar på bästa sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0