Läger helg!

Dag två på helgens läger har avlöpt ungefär som första dagen. Varmt, soligt, mycket damm och duktiga ryttare. Vi hoppade lite på eftermiddan, 5 1/2:an, kombination mm, gick bra för alla inblandade! Jag hade även med mig Räkan för att visa lite ridning, både rätt och fel var det tänkt. Räkan var seg och kändes inte alls så fin som hon brukar, jag var jättebesviken. Speciellt som jag inte fick till den förvända galoppen alls. Men det såg faktiskt lite bättre ut på bilderna och filmen är det kändes...


Räkan på läger!

På kvällen hängde jag på Cornette för första gången, och satt även upp! Bara en liten kort stund på halt, men ändå, det går åt rätt håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0