Kallt!

I dag har det varit kallt, eller egentligen inte, -13 grader och hade det varit förra vintern hade man tyckt att det var varmt! Men hästarna har i alla fall varit pigga och glada av kylan.

Jag red ut Corran tillsammans med Malin först på förmiddagen. Det var bra för Corran amed dressyrträningen för hon har varit mycket lugnare sen den. I dag gick hon lugnt och coolt trots att Malins häst exploderade och brallade bakom henne! Även Taggen var lätt stökig när jag red ut honom. Räkan gick lite dressyr och kändes mycket bättre än i söndags, hon var däremot busig igår så nog är hästarna laddade just nu!

På kvällen har jag haft lektioner i kylan, och jag måste säga att en lite tjock shettis som gör fin-fina skänkelvikningar måste vara bland det gulligaste som finns!


Taggad Tagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0