Snart regn igen!

Det har varit skönt med faktiskt ett par veckor utan regn så det har kunnat torka upp lite, men nu väntar flera dagar med regn och det känns som täckessäsongen för hästarna är här nu! 

Innan jobbet idag så tog jag Grå i töm, och efter jobbet fixade jag mat lite snabbt så jag kunde vara i stallet i tid. Dock var jag den från jobbet då vi inte kunde stänga i tid eftersom nyckeln till entrédörren var borta! Dessutom höll jag på att krocka på hemvägen, en gubbe som oväntat körde ut mer eller mindre på mig! 

Väl i stallet så körde jag och Linda först Movie och Clarinett till Nisses stall och sen Bea. Är hovslagare i morgon bitti för dessa tre så därav övernattningen. Lite fika hann vi med också! 

Juliette var trött i morse och tog frukost på sängen! 

Den här bilden hittade jag på Instagram i dag i en annons. Hur kan man ens vilja ha en annons där sadeln ligger så illa, även om det inte är sadlar man säljer? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0