Lönefredag!

Sol och fint i morse, men nu regnar det igen! Jag behöver inte mer regn nu!

Jag började i stallet och red både Movie och Chokladen i skogen ovanför gården. Det innebär klättring, lyfta på ben och lite allmänt besvärlig terräng. Sedan fika och till jobbet.

Såklart mycket på jobbet när det både är fredag och lön, själv handlade jag halva butiken när vi stängde för det var helt tomt hemma. Efter jobbet och mat så tog jag Clarinett i töm, och det var bra för jag fick flera bra tankar om hur hon ska jobbas framöver, bland annat med höga travbommar. Är så bra att se hästarna jobba emellanåt för att få ideer och tankar om hur man ska fortsätta jobba och utveckla dom.

Chokladen på väg tillbaka efter sin skogstur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0