Skitdag!

Haft en riktig skitdag som jag avslutade med att fastna med stöveln i leran i hagen!

Longerade Movie på banan i morse, hon har varit lite svullen i ett ben men det har gått ner och det var en väldigt busig ponny som studsade runt i linan. På kvällen red jag Clarinett. Jag gillar att rida dagen efter träningen för att hitta känslan, och försöka komma ihåg allt, red lätg i dag. Först trav i låg form, sen lite jobb med det vi gjorde igår, och sen avslutade med trav i låg form igen. Clarinett kändes innan lite spänd i musklerna så det var nog ett bra upplägg.

Mellan detta hade jag en riktig skitdag, inget med hästarna men jag är less på att det aldrig flyter på! Avslutade som sagt med att fastna med stöveln i leran när jag släppte ut Clarinett, strumpan var helt genomlerig efter jag hoppat runt där. Ramlade i alla fall inte!

Clarinett i lampans sken på banan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0