Lite regn i dag igen!

I dag hann jag tänka att det börjar torka upp lite, en kvart senare började det regna! Visserligen inga mängder, men ändå!

Tog en lugn morgon, vilket behövdes, sen lite pyssel med att få ut saltstenar i hagarna innan jag började rida. Först ut Movie som var riktigt pigg, sen Grå som var helt tvärtom och inte ville något alls, hon kommer få en knapp veckas vila nu. Sedan red jag, eller satt i alla fall på, Wasabi. Var mer än en månad sedan sist, lite gruvsamt men gick bra. Tömkörde först, satt upp sen och skrittade lite, hon var väldigt brunstig och stannade för att kissa varje gång hon såg Forzett... Men vi är på gång i alla fall nu. Red även Kayden innan middagspaus.

På kvällen åkte jag i väg för ett par lektioner och så hämtade jag upp 3 sadlar, plus att Linda hämtat upp 2 i dag, så nu har vi att göra i helgen! Men först Ica-jobb i morgon!

Doris med ny mus i dag! 

Grå var inte jättetaggad innan ridningen! 

Wasabi i töm innan uppsittning! 

Jag är ju partisk, men hon är fin! 

Även Wasabi fick prova sadel, dock en av mina egna, kanske snart dags för dressyrsadel till henne med? 

Innan avsittning på Kayden, lång hals! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0