Gallbesvär!

Notice to my self, ät inte tre ägg på samma dag! Det gjorde jag i torsdags, igår hade jag rejält ont i gallan....

Har ibland ont i gallan men det brukar inte vara så farligt. Igår jobbade jag heldag på Ica och kände först att jag hade ont i ryggen, vilket man ju kan ha på Ica, men det slog mig sen att det nog var gallan. Efter jobbet så åkte jag och lämnade igen två sadlar, hann in på Apoteket en snabb sväng, hämtade ett täcke jag hade köpt och hämtade upp tre sadlar som en elev ska prova. 

När jag kom hem var jag riktigt dålig och rejält ont. Men en omeprazol, en ipren och en tallrik fil gjorde underverk och jag kunde natta hästarna utan problem sen. Men någon ridning blev det inte, i dag känns det bättre och jag ska nog kunna rida. Dock får jag skippa äggen ett tag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0