Blå himmel!

Sol och lite mer energi i dag!

Började med Grå och planen var att rida men hon var så stressad innan att hon skakade så jag tog henne i töm i stället. Sedan red jag Wasabi, som jag kunde fånga i dag, hennes humör är inte på topp nu men jag fortsatte planen med att backa tillbaka. Först lite tömjobb och sen uppsuttet, skritt-halt-skritt och sen korta travsträckor, renodla hjälper och krav på att ta skänkeln.

Sen fick först Chokladen och sen Movie gå i skogen, lyfta på ben och klättra. När jag var klar med hästarna så åkte jag och handlade, hämtade paket, lämnade igen en sadel och köpte foder. Sen mat och på kvällen lektioner hemma och så tömkörde jag Juliette. Nu ladda för jobbhelg!

Grå i töm med blå himmel! 

Wasabi innan uppsittning! 

Och så bästa Doris! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0