Snö!!!

Om det var blött igår så är det ännu blötare nu... Men i alla fall ljust nu i kväll när snön lagt sig, men den kommer ju inte att ligga så länge för det ska bli varmt i helgen igen.

I dag flyttade jag Wasabi till egen hage, hade velat ha en torr hage men det finns inte utan det blev från jätteblöt och geggig till något mindre jätteblöt. Får vi seom det blir bättre men förhoppningsvis lättare att hålla rent såren. Jag hann även fixa, lite med vinterhagen jag håller på med, är fortfarande lite kvar men inte så mycket nu.

Sen tog jag Grå och Forzett i töm, och red Movie och Chokladen. Det var lagom till jag började rida som snön kom, först la den sig inte men nu i kväll är det vitt och i morgon ska det snöa ännu mer! Sen middag och så i väg på ett par lektioner.

Doris kollar vattenbaljorna! 

Wasabi i ny hage! 

Forzett i töm! 

Movies öron och snöflingor! 

Chokladen! 

Väderprognosen enligt YR! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0