Sommartid!

Sommartiden inleds med minusgrader, och snö på tvären! Våren känns mycket längre bort i dag än i förrgår, men det är skönt med ljusa kvällar, dock är det väldigt förvirrande med tiden just i dag!
 
Jag red i alla fall Clarinett på slingan i morse. Det var blåsigt och snö, Clarinett var sprallig och underlaget halvdåligt, så det blev lugn trav i låg form. Sen efter jobbet, och hemmagjord pizza, så red jag Zayats i snön bredvid banan. Hon fick pulsa lite i snön och jobba med böjning på den volt som trampades upp när jag longerade igår, båda sakerna var jobbiga sa Zayats. Sen tog jag Grå i töm och hon härjade bara så blev inte så mycket jobb.
 
Nattade hästarna och Linda kom förbi en sväng, nu sova och så kommer det kännas jättetidigt när väckaren ringer i morgon!
 
Clarinett med vind i manen och snö i pälsen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0