God natt Baloo!

Nu är gårdens boss och kung borta, fick ta bort Baloo igår! Så mysig och rolig katt det varit och jag kommer sakna honom massor! Han var världens gosigaste som hängde runt benen på en, alltid ville bli buren, drägglade och spann. Kom när man ropade och på sommaren när hästarna var på bete flyttade han med ner till sommarhagarna. Fy vad tomt det kommer att bli!
 
Baloo var jättedålig igår morse, stor försämring sen kvällen och Nisse fick ta bort honom. Det var såklart trögt att komma igång med hästarna, men tog i alla Szum i töm, red Chokladen på slingan och Clarinett i skogen ovanför gården. Clarinett var ju lite rolig, det var fortfarande mycket snö, vi skrittade på långa tyglar, hon var seg och försökte stanna flera gånger. Men uppe på hygget så fladdrade det till i ett plastband bakom henne i blåsten, hon flög helt utan förvarning rakt upp och gjorde en tvärvändning! Sn var det inte långa tyglsr och lunkade, utan en vaken häst som låg på och ville springa, tror att hon vaknade där!
 
Sen var jag i väg och hade en lektion på väg till byn, efter den så träffades jag och Nisse på byn och åt pizza innan jag åkte till resten av lektionerna. Efter lektioner och nattning av hästar så kom Linda och fikade lite. Nu återigen ny dag!
 
Szum på banan!
 
Chokladen på slingan!
 
Och så några bilder på Baloo!
 
På favoritplatsen i källaren, hans filt där hans mamma och min andra katt Trassel låg hela dagen igår. 💕
 
På taket på bilen såklart! 
 
 
När Baloo också ville vara med på kurs! 
 
Tack för allt mys och gos Baloo, du är saknad! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0