Solig tisdag!

Vårvinterväder igår igen!
 
Började i stallet med mockning av lösdrift och sen ridning. Red Lemonaden och Wasabi på det kortare upptrampade spåret bredvid banan. Wasabi bjöd på en del drama i form av bokningar, lek i snön, allehanda studs och bus, men båda hästarna kunde i alla fall trava lite på spåret även om jag avslutade Wasabi med lite trav på banan för att få lite längre travsträcka utan stök. Sen var jag slut så Clarinett fick skritta i skogen bara.
 
Sen fika, ombyte och i väg till Sollefteå. Tandläkaren först och sen inhandling av foder, spån, mat mm och avslutade på Ica med att hämta paket. När jag kom hem så åt vi grillad kyckling och potatisgratäng, och sen var jag helt knäckt. Var nog tandläkarbesöket men jag var trött, frusen och fick ont i kroppen. Vi tittade lite på en digital föreläsning om inavel och Linda kom förbi och fikade. Sen nattade jag hästarna och efter det blev jag piggare och kände mig inte sjuk längre!
 
Ny dag och nya tag i dag!
 
Soligt när jag red Lemonaden!
 
Lite sol även uppe i skogen med Clarinett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0