Taco-söndag!

Sol och härligt väder i dag, men jag har jobbat och knappt sett solen!
 
I morse tog jag först Grå i töm så hon fick jogga lite och sedan red jag Zayats på slingan. Efter jobbet fikade jag bara lite snabbt för sen träffades jag och Linda i stallet för att rida. Jag red Clarinett och Linda Bea när vi red förbi Dajmen och Zayats hage säger Linda att tråden är av. Vi funderar på om det måste fixas direkt eller om vi kan vänta, men det är ju som att Dajmen hörde att vi sa att tråden var av för hon gick ut direkt! Som tur var för oss, men inte Dajmen, så var det väldigt mycket snö i diket utanför hagen, det tog liksom tvärstopp! Efter att ha tittat på oss för att liksom be oss lösa situationen så vände Dajmen tillbaka till hagen! Så jäkla bra! Men matte fick såklart sitta av och laga hagen innan det blev någon ridtur.
 
Blev en sväng medan det mörknade och när vi kom tillbaka så nattade vi hästarna och sen hem för att fixa tacos! Så en sen tacomiddag med mycket surr och Linda åkte inte förrän alldeles nyss, nu måste jag ladda om för ytterligare en jobbdag!
 
Min fina Lilla Grå i morse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0