Jobb och jogg!

Jobb i dag med, och jogging för (två av) hästarna som fick behandling av Ulrika i torsdags. Ungefär det har jag hunnit med i dag!
 
I morse longerade jag Chokladen och hon fick jogga bort lite slaggprodukter sen behandlingen, hon fick springa lite över bommar och såg fin ut. Dock lite lätt irriterad, misstänker att det är fällningen som spökar.
 
Sen Ica-jobb och efter jobbet hade jag en lektion, hos den där ardennern som jag hjälpt till att rida in. Hem och fixade mat och sen stallet där Clarinett fick gå i töm och jobba lite lätt. Min mage bröt ihop när jag höll på och jag fick magknip, som tur var släppte det så pass att jag kunde göra klart i stallet men jag har känt mig hängig, så nu ska jag försöka sova bort det!
 
Chokladen i morgonsolen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0