Järvspår!

Det märks att vi närmar oss jul, i alla fall på jobbet!

Började dagen i stallet. Longerade Wasabi och red den Chokladen i skogen. Sjukt mycket snö på träden fast det inte är så mycket snö egentligen, vi blev i alla fall som två snögubbar!

Jag såg misstänkta spår när jag red upp stigen, precis från skogskanten hade ett djur gått i mina ridspår och drt ganska nyligt. Tittade på dom ett tag, försökte fota och skickade sen till Nisse som bekräftade mina farhågor, det var troligen järv! Jag vill inte ha järv på gården men jag hade det även i fjol vid minst ett tillfälle. Även då hade den gått på min ridstig

Rörigt och stressigt på jobbet, efter jobbet gjorde jag lättsam mat och sen tog jag Clarinett i töm. Tryckte även in en bal i en hage med hjälp av Linda. Nu är det bara att ladda om inför ytterligare en dag på Ica i morgon!

Väldigt snöigt på Chokladens tur! 

Här ser man spåren! 

Suddig närbild! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0