Annandagen!

Annandagen kom in med blidväder! 20 grader varmare i dag än igår! Jag har minnen av att det flera gånger har varit skitväder på annandagen med plusgrader, regn och blåst, i dag har det ändå hållt sig okej än så länge!
 
Jag jobbade lite hästar på förmiddagen. Forzett tog jag i lina plus att vi tränade att stå vid pallen och klänga. Sen fick Clarinett gå ett dressyrpass vilket jag tror att hon behövde efter julaftonens stök titt, nu fick hon jobba lite. Avslutade med att rida ut Movie i skogen.
 
Sen fika och mellanlandning innan jag åkte iväg för ett par lektioner. Köpte med mig pizza på hemvägen så det blev väldigt lättlagad mat. Sen bytte jag några lampor på bilen inför morgondagens besiktning (och lyckades göra bilen strömlös men det är en annan historia), nattade hästarna och till sist läste ut min julbok. Att den är utläst på två dagar betyder att det antingen var en bra bok eller att jag har haft tråkigt, ni får gissa själva! Hästpojken av Carl Hedin var det i alla fall.
 
Håll tummarna för min bil i morgon eftermiddag!
 
Forzett i linan i dag!
 
Utsikt från Movie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0