Sensommarträningsdag!

Igår var det träningsdag på Brännan och full fart!

Morgonen gick åt till förberedelser, sen drog vi igång med dressyrträningar på förmiddagen, lunch, teori, två pass med markarbete och så tömkörde jag en av hästarna. Hade uppsutten teori med Clarinett och sen avslutade vi med tacos! Vädret var bra, tur att det inte var på lördagen jag hade kursen, trevligt folk, mycket hästprat och bra ridning!

Linda kom till tacosen efter att ha jobbat. Vi plockade ihop lite, åkte med grejer och fixade lite sedan red jag ner Clarinett. Hon red Juliette åt andra hållet så vi träffades på vägen, red en liten avstickare innan vi red tillbaka.

Nu ny dag igen och dags för Ica igen!

Enda bilden jag tog igår! En av ryttarna på banan och nästa ekipage väntar utanför! 

Jag och Clarinett på teorin! 

Doris var med hela dagen, hon busade, gosade och var allmänt i vägen. Här hänger hon på en av bilarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0