Onsdag!

Vinterkläder har gällt i dag med, men man kan inte räkna, med annat runt valborg!
 
Jag tog i morse Szum i töm och red Oskar. Oskar var inte riktigt på humör och en del av passet fick ägnas åt att träna på att trava förbi ingången. Han har en stark dragningskraft till utgången, men sedan när jag skulle försöka galoppera på honom så utnyttjade jag den dragningskraften. När jag inte fick galopp på spåret då styrde jag in honom på diagonalen mot utgången och fattade galopp! Fungerade bra!
 
Efter jobbet så träffades jag och Linda i stallet och red ut, jag red en energisk Zayats som var riktigt på tårna och hade mycket fart och hängde med i Juliettes tempo hela vägen! När vi kom tillbaka så hade vattenslangen frusit så det blir nog ganska kallt i natt! 
 
Oskar innan avsittning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0