Dymmelonsdag!

Om det märks på jobbet att det snart är påsk? JA!!!
 
Började i stallet, först med att longera Kayden. Nu handlar det mest om att lära känna varandra och att han ska komma in i mina rutiner. Även Szum longerade jag ute i snön då banan var delvis isig. Däremot red jag Zayats, lättare att parera isfläckarna uppsuttet.
 
Sen fika och i väg på Ica. Lätt kaosartat när jag kom dit, som tur var lugnade det sig under eftermiddagen sen. Vi hade fått en ny kassa, det var verkligen välbehövligt men helt fel dag att göra det. Ny kassa betyder att allt inte fungerar, att vi inte vet hur den fungerar och att drt blir nya rörelser och arbetsmönster, dvs kramp och trött i axlarna och nacken. Inte helt rätt när det är galet mycket folk, men kommer bli bra sen! Jag jobbade till 20 och sista två timmarna vsr drt lugnare men då gjorde vi i stället 8 korgar!
 
Till stallet för att natta efter jobbet och tydligen laga en trasig hage, ingen häst ute i alla fall, och sen stekte jag hamburgare till sen middag. Nu ladda för ytterligare en stor handelsdag på jobbet!.
 
 
Kayden efter jobb!
 
Zayats innan avsittning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0