Lönefredag!

Dagen efter en blöt kväll, så var känslan igår morse! Vatten och lera överallt! Nu hoppas jag att det hinner torka upp lite innan nästa blöt väder!
 
Jag tog Chokladen och Lemonaden i töm innan jobbet igår, det kändes som lagom jobb när de stått i blötan. Sen var de en riktigt intensiv dag på Ica, lönefredag och massor av kunder. Efter jobbet snabb mat och skyndade mig att rida Zippin innan det var kolsvart.
 
I dag ny jobbdag och dags att sätta fart!
 
Szum, Bea och Lemonadens hage har satt i sig en halv höbal på ett dygn! Men jag tror att jag ser vem som ätit den! 😂 Lemonaden ser redan dräktig ut!
 
Senare på banan ser hon lite bättre ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0