Hinner inget!

Jag hinner ingenting!!! Inte så konstigt egentligen, jag hann ju ingenting i somras heller fast dagarna var långa och ljusa!
 
I dag började jag med att åka i väg och tömköra en liten ponny, sen vidare på Hammarn och köpte foder. Mellanlandade med yoghurt, flingor och kaffe innan jag tog tag i mina hästar. Wasabi först ut som jag longerade och testade ett nytt träns. Köpte ett billigt träns begagnat, fast nytt, som blir bra vardagsträns till henne.
 
Sedan red jag Grå, som var spänd och ofokuserad, jag tror att hon behöver jobbas lite mer, och Clarinett. Clarinett har också gått lite väl lite men kändes ändå rätt bra, vi börjar testa på lite förvänd galopp men det fattas ännu styrka för det, vi tränar vidare!
 
Gjorde lättsam middag, stekte skivor av fransyska från älg, stripes och vitlökssås. Sen till stallet igen, jobbade Zippin och Bea åt Linda i töm. Och sedan när vi nattat hästarna så blev det lite fika, gjorde en äppelpaj. Nu ladda om inför i morgon!
 
Wasabi i sitt nya träns!
 
Trött Clarinett efter ridning!
 
Zippin i töm, observera tungan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0