Förberedande!

Ica-jobb och förberedelser, det har min fredag handlat om!
 
Jobbade först heldag, hämtade upp transporten jag lånat på vägen hem och sen yoghurt till middag. Jag och Linda skrittade ut Clarinett och Bea i skogen hemma, och sen tvättade jag man och svans på henne. Och släppte ut henne med halstäcke, tror inte att hon var helt nöjd, varken med tvättningen eller täcket! Jag jobbade även Chokladen i töm innan jag putsade och packade.
 
Inne igen kokade jag ägg och fixade matsäck och fika till i morgon. I morgon är planen dressyrtävling, men det känns som att det fortfarande finns många saker som kan gå fel innan vi är där!
 
När täcket och halsen inte matchar! 😂 Halstäcke är från ett av Grås gamla täcken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0