Vacker morgon!

Sa jag inte att det skulle bli fint väder i helgen eftersom jag jobbar? Igår var det ju sol och fint, morgonen var magisk och sen var jagpå jobbet tills det var dags för solen att gå ner...
 
Tömkörde i alla fall Zayats på morgonen innan jobbet, hon är tömkörd innan men det blir ju annat upplägg och annan utrustning här men det gick väldigt bra. Vi måste jobba lite på precisionen i styrningen men det kommer!
 
Efter jobbet åkte jag direkt i väg och hade två träningar, sen nattade jag hästarna direkt. Vi gjorde en sen middag och sen packade jag köttfärs, Nisse hade styckat igår efter oktoberjakten. Nu ny dag med jobb och med hästarna!
 
Zayats i töm igår morse!
 
Magiskt vackert! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0