Vinkväll utan vin!

Igår blev det inte mycket hästjobb gjort, faktiskt ingenting!
 
Jag jobbade på Ica hela dagen, varmt och full fart. Man blir verkligen knäckt av värmen! Sen hem och supersnabb mat innan jag åkte och kollade hästarna och duschade snabbt.
 
Vi skulle ha vinkväll med några som jobbar eller har jobbat på Ica, men på vägen dit fick skjutsen lämna av mig på verkstaden så jag fick hämta bilen. Så det blev inget vin för mig utan alkoholfri cider i stället men det var väldigt trevligt oavsett och jag kom dessutom hem i bra tid!
 
Sent på torsdagskvällen, eller kanske mer på natten, blev det föl hos Nisse. En ardennerhingst som var social, orädd och direkt kom fram för att bli kliad! Av de sex ston som jag, Linda och Nisse betäckte ifjol blev det detta enda föl!
 
 
 
Mina flickor på fredagmorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0