Begränsad!

Försöker anpassa mig till att vara lite begränsad, det går sådär och jag funderar mest på när jag kan börja rida...
 
Igår kunde jag äntligen göra de omflyttningar i hagarna som jag planerade redan i helgen. Jag hade redan i söndags byggt en provisorisk hage till Szum med mer gräs och Linda kom och hjälpte mig flytta om hästarna. Men på kvällen drog Zippin ut och rev ner Szums hage och jag är tillbaka i samma läge igen... Ny omflyttning och inga provisoriska hagar, vi får se hur det går. Jag longerade även Pricken över travbommar. Han har ju tyckt att de är lite läskiga men det gick bra igår. Longera går bra men jag kan inte hålla pisken i vänster hand.
 
Duscha lyckades jag med, och sedan åkte vi upp på byn och skulle äta. Men jag hade även lyckats tappa bankkortet, och det kan jag ju inte skylla på armen, så Nisse fick åka och hämta det så jag kunde börja äta lite innan jag började jobba. Skulle testjobba lite och ha introduktion av ny personal. Det gick rätt bra att jobba tycker jag men var tungt i kassan med bara en arm, så vi får se hur mycket jag kommer kunna göra där framöver.
 
Efter jobbet åkte jag direkt på några lektioner och kom hem sent. Linda var i stallet och hjälpte mig natta hästarna och sen hade vi ett sent kvällsfika.
 
I eftermiddag väntar ridläger och det är mycket att hålla i huvudet nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: Desirée Jonsson

Med tanke på ditt tillstånd (vilket jag beklagar, jäkla oflyt!) känner jag mig bekväm med att fortsätta förbereda duktiga Zayats i lugn och ro här hemma några veckor till.

Hoppas du läker ihop bra, tur ändå att det verkar vara en okomplicerad fraktur. Kram.

Svar: Tack, verkligen oflyt men jag hoppas att det ska vara snabbt överstökat!
Pernilla Engström

2021-07-13 @ 18:33:40
URL: http://manadisvildhast.se/Blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0