Dagen före dagen före!

Nu drar det ihop sig mot jul!
 
Igår morse var det visserligen inte lika kallt som dagen innan men 17 minusgrader kändes tillräckligt för att jag bara skulle rida en häst innan jobbet. Så jag mockade och spånade lösdrifterna och sedan red jag Zayats. Satt upp på banan och red sedan två varv runt det upptrampade spåret, inga problem fast vi var ensamma och utan hjälp! Polletten hade verkligen trillat ner och hon var superduktig! Så roligt!
 
Resten av dagen tillbringades på Ica, vi jobbade till 20.00 och det var mycket kunder, många paket som hämtades ut och charken gjorde ett oändligt antal av sina ost och charkbrickor. Efter jobbet så nattade jag hästarna och gjorde varma mackor. Nu är det sista hysteriska dagen kvar innan jul!
 
Vi tränade även på fotografering!
 
Öronen framåt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0