Onsdag!

Såklart en rejäl regnskur i dag med, varför ändra på vanor? Tänk om allt det här regnet hade kommit som snö i stället!
 
I dag har det varit segt, egentligen vet jag att jag brukar vara så här trött och seg efter tidsomställningen men det känns ändå segt. Red Clarinett först, hon fick gå en sväng i skogen först och sedan lite dressyrjobb. Sen Satine som jag fortsatte jobbet med sidförande skänkel med. Zippin fick gå i töm och det var tanken med Lemonaden också men hon var tjock i ett ben då jag bara spolade av benen, smörjde med kylgele och släppte ut igen. I stället fick Dajmen jobba i töm.
 
Spaghetti och köttfärssås till middag och sedan i väg och hade en lektion och tömkörde en häst. Hemma igen fick Grå gå bakbromsträning innan det blev kväll!
 
Satine innan avsittning
 
Dajmen efter jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0