Chokladbollens dag!

Chokladbollens dag i dag men jag har inte ens ätit en chokladboll i dag! Men det är passande nog även Chokladens födelsedag och hon ser lite ut som en chokladboll just nu!
 
Kallt, snö, hagel och blåst, vart är vårvärmen? Jag gjorde bakbromsträning med Lemonaden på morgonen innan jobbet, och efter jobb, middag och bokföring så jobbade jag Zippin i töm. Var först lite besviken eftersom jag inte får henne att släppa riktigt och komma i form och i ramen. Men påminde mig själv om hur det var första veckorna, när hon ramlade ut från banan när jag longerade eller backade nästan hela banan när vi skulle trava i töm i höger varv första gången. Så får försöka vara nöjd ändå, allt kommer inte på en gång!
 
 
Min lilla chokladboll för 6 år sedan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0