Konstig januari!

Nog är det en konstig januari, även om halkanr bättre så är det ju fortfarande plusgrader och regn var och varannan dag! Inte ser det ut att bli något riktigt vinterväder närmaste veckan heller, men det kommer nog i vår. Som någon skrev på Facebook: Det är fortfarande katastrof, men inte lika mycket katastrof som innan!
 
Efter jobbet igår så hittade jag fryst soppa som jag värmde till middag och sedan i stallet så jobbade jag Grå i töm, longerade Dajmen och repeterade uppsittning och stod i stigbygeln i skritt. Det är verkligen dags att komma vidare med henne nu!
 
Nu väntar en ledig helg, i alla fall ledig från Ica och jag hoppas att hinna med mycket med hästarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0