Höstångest!

Höstångesten börjar komma fram nu när kvällarna börjar bli mörka, jag har massor kvar att göra innan hösten och skulle behöva förlänga sommaren med minst en månad!
 
Igår morse fick jag i alla fall ett ryck och spolade av utsidan av stallet där det ska målas. Började ju så bra att måla i juni men nu har jag tappat det helt och måste göra ett nytt ryck. Tvättade även ett par täcken, vilket ju verkligen behövs då jag har ett gäng som ska tvättas innan hösten.
 
Sen hann jag även klart med hagen jag kämpat med innan det blev hästjobb. Red Chokladen till det tomma betet och red lite lätt dressyr, och Grå fick gå i töm. På andra betet så fick även Szum jobba i töm, och Satine fick testa tömkörning för första gången. När det var klart så åkte jag och Nisse upp på byn och åt innan jag drog vidare på lektioner.
 
Nu Ica-dag och nedräkningen till semestern fortsätter, bara i dag och i morgon kvar! Känns bra för min höstångest!
 
Chokladen efter ridning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0