Vinterkläder!

Om jag redan nu har vinterkläder, vad ska jag då ha i vinter??
 
I dag har jag försökt ta igen gårdagen, och försökte jobba så många hästar som möjligt. Dock var några av dom fortfarande lite spända sen ovädret så det blev mycket avsnittet. Först ut Chokladen som fick gå galopp-programmet i lina, sen jobbade jag både Grå och Lemonaden i töm. Tycker att Lemonaden är så fin nu! Dajmen fick på sig sadeln igen efter 3-4 veckors vila från den, det var inte helt reaktionsfritt men hon reagerar direkt när hon ska börja gå och sen släpper det direkt och är borta. Upplever inte heller att hon blir lika okontaktbar och panikartad som Lemonaden blir, tror att det snart är borta. Fin när jag longerade och hennes galopp ser så härlig ut, välbalanserad och i uppförsbacke! Avslutade hästarna med att skritta ut och klättra Clarinett, sen hann jag måla lite också -är inne på andra lagret nu!
 
Sen mat, morötter och klyftpotatis i ugn, stekta kycklingfiléer och bea till, och så i väg på lektioner, och då fullt vinterklädd! Nu sova och ladda om inför i morgon!
 
 
Dajmen longeras, tycker inte att bilderna gör henne rättvisa för hon var verkligen jättesnygg i dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0