Hästföretagardag!

Så var det dags för lite inspiration, har mycket sånt inplanerat i höst och det behövs! Nu var det hästföretagardag som gällde.
 
Började dock dagen med hästarna, jobbade Szum i töm och red Grå, sen ombyte och i väg. Samåkte från Hammarstrand och det var trevligt med sällskap och skjuts. Hästföretagardagen var på Frösö Hästgård, en jättefin anläggning, och det var både hästföretagare, politiker och tjänstemän på plats. Lite föreläsningar, lite debatter, rundvandring och lite snack, bra dag med lite nya tankar och inspiration. 
 
Köpte med mig en pizza på hemvägen och när jag hämtade den fick jag mess från Linda att några av prinsessorna var ute, man blir dom alltid snabbt nedtagen på jorden igen! När jag kom till stallet hade Linda redan fångat dom så jag behövde bara fodra, de får gå i en annan hage i natt, den behöver ändå betas av. Så smidigt ändå, men det går alltid snabbt att komma tillbaka till verkligheten! Nu väntar Nisse på en häst som ska anlända, i morgon Ica-jobb igen!
 
Gillar utsikten, och då framförallt mina nymålade boxar!
 
Från rundvandringen på Hästföretagardagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0