Fullmatad!

Det är inte ofta jag känner mig mätt på hästprat och diskussioner om träning, hästhållning och uppföljning men i dag fick jag en överdos och i kväll lämnade jag diskussionerna och gjorde kväll!
 
Mycket intressant i dag med. Vi har haft föreläsningar, gjort arbetstest i backe och hört en skidåkare på elitnivå berätta om din träning. Och vi har ätit massor av god mat på värdshuset. Så mätt på alla sätt! 
 
Och tomten, jag önskar mig en pulsklocka i julklapp!
 
Lite om vad vi läst in i dag!
 
En arab som tävlar distans var med på arbetstestet, här förklarar Ulf, veterinär och föreläsare dessa dagar, hur vetcheckerna på distanstävlingar går till.
 
Arbetstestet, här tas prover på islänningarna som var med.
 
Och utsikten över Alsensjön är ju fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0