Nattpromenad!

Det ska ju vara så mysigt med nattliga promenader, men jag vet inte om jag håller med!!
 
Igår började sommartiderna på Ica, några har gått på srmedy, jag hade intro med sommarjobbare och vi har nu öppet till 20 på vardagarna. Och så började midsommarstressen att infinna sig! 
 
Efter jobbet red jag och Linda, jag red Clarinett och hade Chokladen vid hand. Det går verkligen jättebra att ha henne som handhäst det enda är att hon och Clompdte gå och sura på varann emellanåt. Det är liksom alltid någon av dom dom tycker att den andra går för fort eller tar för mycket plats. 
 
Sen skrev jag kuvert till fakturorna innan jag och Nisse gjorde hans stall, kollade brunst på ett sto, han slog gräs med en häst och vi fodrade. Och redan där var klockan över midnatt och då hade två hästar begett dig ur sin hage och gick verkligen inte att fånga!!! I nästan en timme fick vi jaga dom innan vi fick in dom i en hage! Och nu på morgonen har jag jagat dom igen.... Behöver jag säga mer?
 
Mina hästar på betet:
 
Mycket gräs har dom i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0