Höbalshämtning!

Hur kan man bli så trött av att bara köra lite bil? För det är vad jag gjort i dag, kört lite bil!
 
Började dock med att longera galoppprogrammet med Clarinett. Sen skulle jag och Nisse hämta 7 hösilagebalar som vi köpt på andra sidan älven. Egentligen nära men eftersom jag vägrade köra genvägen som är brant och smal så blev det många mil och 4 vändor, en vända körde jag själv och sista svängen stannade vi på byn och åt. Hela dagen tog det och lite på spänn var man ju eftersom det var ganska tungt och min bil är inte jättestark, men det gick ganska bra. 
 
Sen gjorde jag ett ryck i stallet. Jobbade Lilla Grå i töm, hon börjar kännas som vanligt igen, och Bea eftersom Linda inte är helt återställd från förkylningen än. Avslutade med att sitta och åka lite på Dajmen. Sen var jag gelt slut, trött och huvudvärk! Bara att sova och ladda om för Ica-jobb i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0