Slask!

Så tråkigt väder i dag, blött och slask. Och rejält halt på vägarna nästan hela dagen.
 
Jag red först Lilla Grå på banan, faktiskt väldigt fin att rida! Szum fick gå med Clarinetts sadel och förutom lite jogg på banan så red vi runt träd i skogskanten. Sen kom Linda och vi red ut med Bea och Clarinett, Clarinett var rätt loj på hemvägen men visade sig vara väldigt törstig när vi kom hem, förhoppningsvis var det orsaken. 
 
Meningen var att besikta transporten på eftermiddagen men avbokade det pga halkan och i stället åkte jag och Nisse på byn och åt. Hämtade även ut Lemonadens nya täcke och köpte kraftfoder, och sen orkade vi inte åka hem utan åkte och drack kaffe hos Peter med familj i stället. Nu är jag trött och i morgon är det slut på slappandet och fullt ös igen! Hoppas att min rygg är bättre med på det än den varit i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0