Sen kväll!

Blev en sen kväll igår. Först jobb på Ica, till 18.15, sen lagade jag mat och åt så innan jag började på med hästarna var det redan kväll. Men det gjorde inte så mycket för ridvädret var nog bäst då, är ju alldeles för varmt för att göra något vettigt på dagen. 
 
Red Lilla Grå, hon är så fin när hon bara koncentrerar sig på mig och inte på vad de andra hästarna gör i hagarna.... Klockan var 23.00 innan jag var klar, så över midnatt innan jag sov.
 
Nu har jag hunnit hjälpa Nisse fånga in rymlingar och druckit kaffe på bron så nu är det väl bara att börja på och rida lite!
 
Liten grå prinsessa som har blivit så ljus att hon snartär vit...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0