Pingstdagen!

Vilket fantastiskt pingstväder vi haft!
 
Jag skrittade ut med Szum i skogen innan Ica. Efter jobbet och mat så löshoppade jag och Linda, Elise var där en sväng och hjälpte oss också. Som vanligt var det bra tempo men hästarna var lite matta i värmen. 
 
Lemonaden hoppade bättre än sist, men inte riktigt bra. Dajmen börjar fatta vad det går ut på, i alla fall tycks hon gilla att galoppera fort! Rabea hoppar med en massa luft men behöver mycket stöd. Lilla Grå hoppar bara bättre och bättre för varje gång. Chokladen var inte sig riktigt lik, stanna och vände och greja, men hon var nyvaken så kanske lite förvirrad av det? Clarinett var också lite ofokuserad men det gick inte ut över hoppningen lika mycket!
 
Helt slut var jag efter vi var klara. Känns som jag har glömt att göra något, men hästarna har fått mat så det var nog inget viktigt! God natt!
 
 
Morgonmys med Dajmen, Rabea och Lemonaden 
 
 
 
Szums långa hals!
 
Clarinett på löshoppningen!
 
Och några bilder på Minna, ardennern jag tog hem igår.
 
 
Mycket pannlugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0